(-:وبلاگ سرگرمی ها و دانستنی های سیب:-)

همــــه جـــــور چیـز باحالـ برایـــــ همــــه!

(-:وبلاگ سرگرمی ها و دانستنی های سیب:-)

همــــه جـــــور چیـز باحالـ برایـــــ همــــه!

آموزش تغییر رنگ پس زمینه

سلامـــــــــــ! 

رنگــــ پسزمینهـــ چطور شده؟ 

منـــ که مدتیـــــ هی کدمو دستکاری می کردمـــ ولی نتونستهـــ بودمـــــــ رنگــــ پسزمینه رو عـــــوضــــ کنمــــ . 

برای بلاگ اسکایی ها که می خواهید مثل من رنگ پسزمینه رو عوض کنید یک کم توضیح: 

برای دیدن آموزش کوتاه اینجا کلیک کنید.  

البته مال قالب های مختلف یککم فرق می کنه الآن هم من چون قالبم فرق داشت کدهای اشتباه رو عوض کردم می بینید قالبم به چه روزی در اومده باید همه چیزشو دوباره بذارم پس شاید طول بکشه کدهارو جمع آوری کنم . . . اون مترجم سایته رو هم اشتباهی ورداشتم . . . 

خب . . . در صورتی که با آموزش بالا هنوز جای درست کدو پیدا نکردید بهتون پیشنهاد می کنم اینجا رو ببینید: 

 * { margin: 0px; padding: 0px;backgorund-color: #CCFF99 } 

این خط رو اولای ویرایش قالبتون پیدا کنید(اولش ستاره داره) 

جلوش -اگر نداشت- این نوشته رو اضافه کنید:bachground-color  : #colorcode 

به جای کلمهcolorcode جلوی علامت # باید کدرنگ موردنظر خود را بنویسید که من این سرویس را اینجا قرار دادم هر کدرنگی خواستید بردارید. 

راستی اگر قالبتون به هم ریخت حتما جاهای دیگه رو مثل من اشتباهی عوض کردید. 

خب من برم قالبمو درست کنم شما اگر مشکلی داشتید تو نظرات بهم بگید. 

موفق باشید. 

اگر از سرویسی غیر از بلاگ اسکای استفاده می کنید فکر می کنم بازم اینچنین کدی داشته باشید. 

موفق باشید 

گوگو 

فعلا بکگروند نداریم تا از مسافرت برگردم . . . البته هنوز دوهفته مونده تا برم دوهفته هم که مسافرتم . . . 

راستی برین ادامه . . .

Image Detail 

خبــــــ سوال: 

این عکس چیه؟  

ببینم کی جواب می ده؟ 

-تاحالا تو وبلاگ نگذاشته بودم.

هه هه تقلب نکنید تایتلشو عوض کردم!!!!!!

نظرات 4 + ارسال نظر
دخی سه‌شنبه 25 مرداد 1390 ساعت 12:58 ق.ظ http://dokhimokhi.blogfa.com

عزیزم میدونم فیلتره.نظرات رو از اینجا میزارم اونجا
پسر داییم.درباره ی اونه

آوووووو . . . اکی یادم اومد.

site01 سه‌شنبه 25 مرداد 1390 ساعت 03:21 ب.ظ http://www.site01.cz.cc

6534634آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند
درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها
با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید
>>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<<
http://site01.cz.cc

انگار شما قوانین نخونده بودین!
نظر تبلیغاتی نذارین . . .
ما هم هیچ نیستیم که از هیچ برسیم به همه چیز!

دخی چهارشنبه 26 مرداد 1390 ساعت 02:17 ب.ظ http://dokhimokhi.blogfa.com

عزیزم دیگه به اون کاری ندارم.بیخیال شدم.ارزش این همه کار رو نداره.خودشم دیگه نمیاد.بیخیال
راستی چرا با آدرس اون نظر میذاری؟

دخی چهارشنبه 26 مرداد 1390 ساعت 06:48 ب.ظ http://armita-cowgirl.blogfa.com

دمت گرم.راستی آدرس اون وبمو دوباره عوض کردم.ولی بازم نظراتش فیلتره.دیگه نمیدونم چیکار کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد