(-:وبلاگ سرگرمی ها و دانستنی های سیب:-)

همــــه جـــــور چیـز باحالـ برایـــــ همــــه!

(-:وبلاگ سرگرمی ها و دانستنی های سیب:-)

همــــه جـــــور چیـز باحالـ برایـــــ همــــه!

امروز چه اتفاق مهمیه؟؟؟؟

امروز اگه گفتین چه اتفاق مهمی است؟؟؟ 

نه . . . 

یک کم دیگه فکر کن . . . 

نه! 

تولد من نیست! 

... 

نمی دونی؟ 

اه 

اینکه معلومه! 

امروز دقیــــــقا در این لحظهُ ۶ ماه پیش من وبلاگمو افتتاح کردم! 

و حالا از ۶ ماه گذشته تعداد بازدید ها از ۰ رسیده به ۱۶۱۵۵ و یک افزایش پیج رنک داشتیمُ و با دوستان سیبی زیادی آشنا شدیمُ مثل همه ی کسانی که الان دارن این مطلبو می خونن. به این مناسبتُ من فردا رو تعطیل کردم- البته نه... من که نکردم- ولی به هر حال تعطیله... 

خبُ امیدوارم به همتون خوش بگذرهُ و تا قبل از اینکه من روی کامژیوتر خوابم ببره . . . 

 بهتره بگم  

بایــــــــــ بایــــــــــــــ تا بعد 

گـــــــــــــــــــــــــــــــــوگــــــــــــــــــــــو

نظرات 1 + ارسال نظر
Fafally دوشنبه 23 آبان 1390 ساعت 08:30 ب.ظ http://Www.hoshosargarmi.mihanblog.com

Tavalode 6 mahegy vebet mobarak mamnon ke be veb sar zany

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد