(-:وبلاگ سرگرمی ها و دانستنی های سیب:-)

همــــه جـــــور چیـز باحالـ برایـــــ همــــه!

(-:وبلاگ سرگرمی ها و دانستنی های سیب:-)

همــــه جـــــور چیـز باحالـ برایـــــ همــــه!

آزمون دکتر فیل مکگرا

خیلی باحاله امتحان کنید


شما چند شدید؟؟... من 38 شدم.!

آزمون دکتر فیل مک‌گرا 
  
  
--------------------------------------------------------------------------------
   
   این یک آزمون بسیار جالب است. خود دکتر فیل مک‌گرا(روان‌شناس معروفی که مجری یک برنامه فوق‌العاده پرطرفدار تلویزیونی است) در این آزمون نمره 55 گرفته است. او این آزمون را روی اپرا وینفری، مجری معروف برنامه تلویزیونی، انجام داده که نمره 38 گرفته است. 
به 10 سوال ساده زیر پاسخ دهید تا ببینید شما چه نمره‌ای در این آزمون به دست می‌آورید و تفسیر آن چیست. 
تذکر مهم: به سوال‌ها براساس آنچه که امروز هستید پاسخ دهید، نه آنچه که در گذشته بوده‌اید
 

نظرات 3 + ارسال نظر
n!kn@z پنج‌شنبه 29 دی 1390 ساعت 05:25 ب.ظ

منم ۳۸

ففلی پنج‌شنبه 6 بهمن 1390 ساعت 04:48 ب.ظ

من ۴۰ شدم حالا خوبه ؟
ولی هرچی که گفت درست بود خیلیی با حال بود ممنون

آره برای من هم درست بـود.
خـواهش

طناززززززززززز پنج‌شنبه 13 بهمن 1390 ساعت 05:35 ب.ظ http://termehe.blogfa.com

من ۴۸ گرفتم گوگو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد