(-:وبلاگ سرگرمی ها و دانستنی های سیب:-)

همــــه جـــــور چیـز باحالـ برایـــــ همــــه!

(-:وبلاگ سرگرمی ها و دانستنی های سیب:-)

همــــه جـــــور چیـز باحالـ برایـــــ همــــه!

ز مثل ... زندگی ( داستان های کوتاه ۱)

برای اونایی که قدر عمرشونو نمیدونن. 

ابتدا می مردم برای اینکه دبیرستان را تمام و دانشگاه را شروع کنم . 

بعد از آن می مردم برای اینکه تحصیلم در دانشگاه تمام شود و کار را شروع کنم . 

بعد از آن می مردم برای اینکه ازدواج کنم و بچه دار شوم . 

بعد از آن می مردم برای اینکه بچه ها بزرگ شوند و به مدرسه بروند و من بتوانم  به کار برگردم .  

بعد از آن می مردم برای اینکه بازنشسته شوم و حالا لحظه ی مردنم فرا رسیده و دریافتم که فراموش کردم زندگی کنم ...

نظرات 1 + ارسال نظر
دخی شنبه 17 اردیبهشت 1390 ساعت 03:28 ب.ظ http://dokhimokhi.blogfa.com

قشنگ بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد