(-:وبلاگ سرگرمی ها و دانستنی های سیب:-)

همــــه جـــــور چیـز باحالـ برایـــــ همــــه!

(-:وبلاگ سرگرمی ها و دانستنی های سیب:-)

همــــه جـــــور چیـز باحالـ برایـــــ همــــه!

من اومدم!

منــــ اومدمــــ . . . !

سلامـــ گوگو ها!

خوبیــــد؟

میــــ خواستمـــــ بقهرمــــــ نیـــامــــ . . . از بس که شــمــــا نظر میذارین! خب اینطوری من فکر می کنم بازدیدکنده ندارم و هیچکس وبمو نمی بینه و نمیامــــ دیگــــهــــــــــــــ . . .  

ولیــــ چون کارتـــون داشتمـــــ اومدمـــــــــ . می خواستمـ بگمـ کهــ هدف من برای تلود وبمـــ (15 اردیبهشت) اینه که بازدیداشو به 50،000 برسونمـــ (18000تا بیشتر کنم) و بدون کمک شمـــا نمیـــ تونمـــ این کاده تلودو بهشـــ بدمـ .

اگـــر دوست دارین بهمـــ کمک کنین و زیاد ســـر  بزنین تا بازیدا بالا برهـــــ .

البتـــه با تبادل لینکــ و لوگــــو همــــ کلیــ ــ ـــــ کمکـ میکنین. 

گوگو نوشتـــــــ:

... لطفـــا تویـــ خبرنامــــه عضو شین ( پایین قسمت نظرات) تـــا هر وقتـــ آپــ بودمــــ بهمـــــ سر بزنینـــــ و بیاینـــ تا من شمــــ!

... سپــــنـــــــدارمـذ تــون مبـــارکـــــــ !

حالا به ادامه هم یــــه سریـــــــ بزنـــــ . . . 


گوگو شوخیـــــ :

اینو می بینی؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

حالا نمی بینی!!! 

Big Smiley

نظرات 2 + ارسال نظر
NetMusic چهارشنبه 3 اسفند 1390 ساعت 10:58 ق.ظ http://netmusic.blogfa.com

سلام...نه نه نه!یه دقیقه صبر کن بعد اگه نخواستی پاکش کن...میخواستم ازتون یه درخواست کنم...میخواستم خواهش کنم که در نظر سنجی وبلاگم شرکت کنید...این کار بهم قوت قلب میده که بتونم روز به روز وبلاگمو به سمت پیشرفت سوق بدم...امیدوارم که درخواستمو رد نکنید...روزها به کامتون و خدا نگهدارتون

n!kn@z پنج‌شنبه 4 اسفند 1390 ساعت 01:25 ب.ظ http://myfairytale.persiaanblog.ir

نـــــــــــــــــــــــه برگــرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد